[linux] Re: Time zones in KDE

Diederick de Vries d.d.vries op nki.nl
Do Jun 30 13:33:17 CEST 2005

On Thursday 30 June 2005 13:14, joop gerritse wrote:
> Bij mij verandert eens in de zoveel dagen de time zone (Berlijn in mijn
> geval) spontaan in iets anders (Sydney of zo).

Bij mij staat mijn timezone gewoon in mijn /etc/rc.conf, niets wat daar
verandering in brengt. Maar mijn KDE 3.4.1 heeft het probleem dat jij
beschrijft ook. Wat de oplossing/oorzaak is weet ik niet, maar kan het zijn
dat het bij jou ook een KDE-probleem is en niet een Linux-probleem?

Diederick

--
Bio-informatician
Het Nederlands Kanker Instituut/Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis

Telephone: + 31 20 512 2053
Fax: + 31 20 512 1954