[linux] Re: welke onderwerpen voor starters

Liset lkfv op xs4all.nl
Di Mrt 1 07:42:47 CET 2005

On Monday 28 February 2005 17:43, Jelle Boomstra wrote:
> Binnenkort start ik met een cursus(je) linux-starters.
8<
> Wat denken jullie dat een goed onderwerp zou zijn?
8<
Heb je het henzelf al gevraagd?

De inhoud van je cursus kan nl nogal gestuurd worden door zaken als:
heeft ieder deelnemer een computer (Zowiezo of bij zich);
heeft iedereen er een werkende Linux distributie op staan;
welke distrubuties hebben ze staan;
wat voor ervaring hebben ze met computers;
wat hebben ze thuis of op het werk voor configuratie (standalone, intranet,
bedrijfsnetwerk).
Omdat het erg tijdrovend kan zijn dat te inventariseren zou ik ze gewoon
zelf vragen waar ze graag meer van zouden willen weten wat Linux betreft.
Zeker als je maar 4 lessen hebt.

Liset K
LZG Hoorn