[linux] Re: bevestigiging ontvangst mail berichten bestaand mail-protocol?

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Mrt 1 07:48:48 CET 2005

Op ma, 28-02-2005 te 22:11 +0100, schreef Julien Michielsen:
> Kennissen van mij waarvoor ik de brievenbus ben, en daaromtrent regel-
> natig met hen communiceer, hebben mij gevraagd of mijn mail-programma
> niet de zelfde fasciliteit heeft als outlook, en automatisch een
> ontvangst van hun e-mail berichten kan bevestigen.  Bestaat iets derge-
> lijks in linux-land? (De door mij gebruikte mailers zijn pine en kmail)

Ligt aan je e-mail client (Evolution heeft het bijvoorbeeld niet). Deze
functionaliteit behoort niet tot de standaard, maar is een MicroSoft
extensie. En  zoals anderen reeds aangegeven in principe een inbreuk op
je privacy. Net zoals graphics e.d. in je e-mail die van het internet
moeten worden geplukt.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>