[linux] Re: ASUS K8N met sound + netwerk chips, Linux zichtbaar

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di Mrt 1 15:15:31 CET 2005

On Tuesday 01 March 2005 15:07, Julien Michielsen wrote:
> Sta op het punt een ASUS K8N met een Athlon te gaan kopen. In de winkel
> zei men mij dat de sound + netwerk hardware algemeen herkend wordt, ook
> door Linux.
> Iemand met zelfde ervaring, en wordt dit alles door bv SuSE (of wat je
> ook hebt) bij de setup netjes gezien?
Zoek even uit wat voor een grafische chip er op zit. ik heb ook een asus met
een ?viachrome?  (oid) grafische chip, en deze werd toendertijd alleen door
de vesa driver bediend, dus geen fps voor mij. In de tussentijd is er geloof
ik wel een driver voor gekomen maar ik hou niet van fps...

Zoek dat even uit dus als je liever geen vesa driver (geen 3d etc) gebuikt.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl