[linux] Re: welke onderwerpen voor starters

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di Mrt 1 17:18:55 CET 2005

On Tuesday 01 March 2005 07:42, Liset wrote:

> 8<

> 8<
> Heb je het henzelf al gevraagd?

Ja ik had al wat voorstellen op het forum gedaan, maar daar kwamen wat weinig
reacties op. Maar dat zou ook kunne komen omdat moodle wat te moeilijk is ;-)

> De inhoud van je cursus kan nl nogal gestuurd worden door zaken als:
> heeft ieder deelnemer een computer (Zowiezo of bij zich);
> heeft iedereen er een werkende Linux distributie op staan;
> welke distrubuties hebben ze staan;
> wat voor ervaring hebben ze met computers;
> wat hebben ze thuis of op het werk voor configuratie (standalone, intranet,
> bedrijfsnetwerk).
> Omdat het erg tijdrovend kan zijn dat te inventariseren zou ik ze gewoon
> zelf vragen waar ze graag meer van zouden willen weten wat Linux betreft.
> Zeker als je maar 4 lessen hebt.

Dank je voor de suggestie, daar zit een hoop in ja. Ik zal het op het forum
plaatsen samen met de andere suggesties.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl