[linux] Re: nllgg server plat ?

Mendel Mobach mendel op mobach.nl
Wo Mrt 2 21:40:02 CET 2005

On Wednesday 02 March 2005 10:20, Liset wrote:
> Er is blijkbaar een probleem, of misschien inmiddels niet meer, met een van
> de nllgg servers.
Dat is er nog steeds. Patricia.nllgg.nl (beetje mailserver, klein beetje
webserver) is down, powerreset op afstand helpt niks en ons serial console
laat ook geen teken van leven zien.

> Een andere manier van waarschuwen dan naar deze lijst mailen ken ik niet.

Er zijn 3 andere mogelijkheden: server op nllgg.nl mailen, hostmaster op nllgg.nl
mailen of bestuur op nllgg.nl mailen.

> Dus kan iemand Mendel M even aan de lijn houden ?

Dat doet de serverchecker automatisch en die stuurt ook nog eens midden in de
nacht smsjes als het stuk is. Morgen gaan we xs4all bezoeken met
oplosmiddelen.

MVGRMM(F)
--
Mendel Mobach aka BugBlue - mendel op mobach.nl - laime op megabot.nl
ne2000 - 2 ~ 8 aug 2005 :: WhatTheHack 28~31 Juli 2005