[linux] Re: Postfix, lokaal adres en extern domein

M. van Renswoude mark op x2software.net
Do Mrt 3 08:54:47 CET 2005

>transport(5)
>user op host.domain local
>
>Theo

Bedankt, dit heeft me geholpen even de andere kant op te denken. De
transport en domain lookup tabellen zitten bij mij in een MySQL database
in dezelfde tabel. Ik had echter weinig zin om deze te gaan scheiden en
een dubbele lijst bij te moeten houden, dus heb ik simpelweg
"user op domain" geprobeerd ipv "domain"... blijkbaar controleerd Postfix
niet alleen de domein-tabel op het domein maar ook op het gehele adres,
in ieder geval werkt het dus uitstekend :)

Gr,
Mark