[linux] Re: Vim & onthouden cursor posities

J. mailing-lists op xs4all.nl
Do Mrt 3 12:35:43 CET 2005

On Thu, 3 Mar 2005, Cecil Westerhof wrote:

> Ik heb even gekeken, maar ik vind niet zo snel iets dat dit doet. Het
> bestand is een beetje groot om te posten op de lijst, maar ik kan het
> direct mailen indien gewenst.

Normaal niet m'n stijl maar ik ben gewoon begonnen met kopieren van regels
uit andermans vimrc's op het www net zo lang dat 't werkte.

Ok, vraag me niet wat 't doet:

if 1
 autocmd BufReadPost * if line("'\"") && line("'\"") <= line("$") | exe \
 "normal `\"" | endif
endif

Maar het werkt ;-)

Nog bedankt voor het aanbod Cecil, en anderen natuurlijk ook voor
hun reacties.. appreciate it..

Groet,

Jeroen. [J.]