[linux] OpenGL werkt niet op Debian

Didier Collard didiercollard op gmail.com
Za Mrt 5 09:00:53 CET 2005

Voor sommige spelletjes (heb een paar demos van Loki gedownload)
heb ik OpenGL nodig. Ik denk echter dat het niet zo goed werkt.

Als ik bijvoorbeeld supertux in OpenGL mode inplaats van SDL zet,
begint het beeld erg schokkerig te worden.

Uit de door Debian gegenereerde X config, ben ik er achter gekomen
dat de grafische kaart een Intel 82810 is. (onboard van een i810 moederbord)

Hebben jullie enig idee waar het aan ligt?

--

Didier Collard