[linux] Re: Firefox

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Mrt 7 10:15:11 CET 2005

Op za, 05-03-2005 te 14:11 +0100, schreef Cecil Westerhof:
> Ik ben bezig met een wap-applicatie. Daar moet je in de header eigenlijk
> dan met Firefox bekijkt, dan krijg je:
>         This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
> Wat is hier tegen te doen? Voorlopig heb ik er maar weer 'text/html' van
> gemaakt.

Probleem gevonden: de informatie van Nokia was niet correct. I.p.v. de
tag
te gebruiken, moet de tag
worden gebruikt.
Het enige probleem dat dan blijft is dat de background color alleen
wordt gebruikt voor dat gedeelte van het document dat gevuld is en de
rest de standaard achtergrond kleur behoud. Maar daar kan ik niet echt
mee zitten.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>