[linux] Re: sata en RH avanced server 2.1

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Mrt 10 13:36:16 CET 2005

On Thursday 10 March 2005 13:22, Robert M. Stockmann wrote:
> heh mag ik even lachen? waren jullie nu net niet juist de mensen die Linux
> support gaven ?

Lachen is heel goed voor je, dus dat mag best. ERP applicaties zonder support
gebruiken doet je het lachen snel vergaan, en een van de eisen voor support
is dat je op een ondersteund platfrom draait, vastgesteld door de producent.
En RHEL 2.1 heeft geen moderne kernel bij mijn weten. Leuk he?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl