[linux] Carbon copy procmail

Richard de Vries redev op casema.nl
Do Mrt 10 18:41:03 CET 2005

Hoi,

Ik draai al een tijdje procmail maar sinds kort moet ik ook CC kunnen
filteren.
De methode die nu gebruikt wordt is met

:0:
* ^FROM_emailadres
usermailbox

Als procmail nu een adres tegenkomt plaatst hij de mail in de box en
leest de filterlijst niet verder af. Als er dus nog een CC in de mail
staat wordt hier niets mee gedaan.

Er moeten naar mijn idee dus eigenlijk 2 dingen worden gedaan:
- de hele filterlijst doorlopen ?
- er moet een regel als * ^CC_emailadres in staan ?

Kan het nergens vinden. Heb in een grijs verleden wel iets gelezen over
het stoppen van het filteren als er iets wordt gematched maar weet niet
meer waar.

alvast bedankt

Richard