[linux] Re: Carbon copy procmail

Do Mrt 10 20:55:29 CET 2005

On Thu, 10 Mar 2005, Richard de Vries wrote:

> Deze heb ik als eens bekeken maar volgens mijn niet voor mij toepasbaar.
> Hier praten ze over een korte lijst ? Ik heb een stuk of tien mailboxen
> te filteren ( was niet duidelijk waarschijnlijk ).
> Alle gebruikers moeten denk ik doorlopen worden of er niet een CC ook
> bij staat oftewel de hele lijst, en niet stoppen na een match.

Kijk dan nog maar eens goed.

Want het voorbeeld gaat wel degelijk in op de gevraagde materie. Domweg de
'c' er achter en het loopt gewoon door:

man procmailrc:
       c    Generate a carbon copy of this mail.

Als je niet tegen 10 procmail instanties kan dan moet je geen procmail
gebruiken en zorgen dat het niet op 1 mailbox uit komt. procmail is niet
gemaakt om de hele familie, schoonfamilie en buurt uit 1 pop3 boxje te
filteren.

Hugo.