[linux] Re: quote-gedrag

Vr Mrt 11 16:58:21 CET 2005

Aldus schreef Liset op Fri, Mar 11, 2005 at 03:53:58PM +0100:

> Ik gok dat het betekent dat x% van iemands e-mail bestond uit quotes.

Quoten is voorzover bekend nog steeds toegestaan. Ik kopieer doorgaans niet
al te lange stukken tekst, maar geef vaak beknopte antwoorden.

Om mijn score wat te verbeteren zou ik dus heel lange verhalen moeten gaan
afsteken. Wat vindt u van het bericht dat Bill Gates tot ridder is geslagen
door de Engelse Koningin?

Folkert geeft niet slechts statistieken, maar vindt kennelijk dat citeren om
op een bericht te reageren moet worden beperkt. Ik zou eerder de totale
lengte van een bericht als maatstaf hanteren.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Neighbourman's embedded