[linux] Re: quote-gedrag

J. mailing-lists op xs4all.nl
Vr Mrt 11 17:41:46 CET 2005

On Fri, 11 Mar 2005, Jelle Boomstra wrote:

> Het aanstootgevende zit hem denk ik niet in het meten, maar in het publiceren
> en daar een oordeel bijvoegen.

Juist..

Ik kan best begrijpen dat het leuk is ; als iemand een programma
c.q. script heeft gemaakt dat bepaalde zaken meet. Ik ben de laatste die
daar over zou zeuren.

Maar om dat soort pseudo-statistiek als basis te gebruiken om een lijst
met namen be/oordelen ?

Mischien was het tactischer geweest om een bericht te plaatsen in de trand
van `Hee ppl.. leuk progje gemaakt.. check it out.. etc..'

> Dat lijkt me net zo zinning als dialect gebonden uitspraken in een cafe gaan
> turven, de tukkers en brabo's in een top 10 zetten en daaar bij zeggen dat
> het beter kan.

Je vergeet de ZuidelijkeOerwoudBewoners van Limbabwe.. like moi.... ;-)