[linux] Re: quote-gedrag

Vr Mrt 11 18:17:39 CET 2005

On Fri, Mar 11, 2005 at 04:53:22PM +0100, Michael Roeterdink wrote:
[...knip...]
> Wat moet ik met dit lijstje waar ik op sta terwijl ik niet of nauwelijks
> actief deelneem aan discussies!!!!
> Graag een verklaring wat dit lijstje zegt!

waarschijnlijk een ratio van wat je wegknipt en wat je laat staan tov de
reactie die je geeft ofzoiets. ik ben niet thuis dus kan ik de thread
moeilijk in zijn geheel lezen zo.

jouw reactie liet bijvoorbeeld zien dat je erg veel liet staan, wat je
beter had kunnen samenvatten of had kunnen wegknipen. ik denk dat dat
het doel van de opmerking was.

--
http://www.linux-it.nl