[linux] Re: quote-gedrag

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Mrt 11 18:26:40 CET 2005

On Friday 11 March 2005 18:17, Roeland Th. Jansen wrote:
> jouw reactie liet bijvoorbeeld zien dat je erg veel liet staan, wat je
> beter had kunnen samenvatten of had kunnen wegknipen. ik denk dat dat
> het doel van de opmerking was.

Een goed manier om te zorgen dat mensen doen wat jij graag wilt (dit is in het
algemeen, niet tegen jouw Roeland) is ze eens goed tegen de haren in te
strijken. Dan zullen ze vanzelf inzien dat jij gelijk hebt en voortaan het
doen zoals ji het voorsteld.
Helaas gaat dat alleen op als je Dictator in een  garnalen republiek bent ;-)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl