[linux] Re: quote-gedrag

Vr Mrt 11 23:35:09 CET 2005

On Fri, 11 Mar 2005, Folkert van Heusden wrote:

> Dat niet, maar mboxstats heeft een handige switch waarmee je alle e-mail
> adressen kunt onderdrukken. Dus ik heb net even e.e.a. opnieuw aan laten
> maken met die switch op aan (-s 2).

Ik denk dat Folkert er goed aan doet om zich eens te richten op het
twijfelachtige juridisch karakter van dit soort zaken.

Hij heeft van sommige (en naar ik zelfs vermoed van niemand) toestemming
tot dit soort gebruik van de berichten hier. En ik denk dat het publiceren
van dit soort informatie als inbreuk op diverse rechten gezien zal worden.

Als iemand het hard gaat spelen vrees ik dat Folkert op de juridisch
blaren moet zitten. Nu verwacht ik niet direct dat het zo'n vaart zal
lopen. Maar ik denk dat Folkert er goed aan doet om verder af te zien van
dit soort publicaties met 'geleende' informatie.

Hugo.