[linux] Re: een error met een cdtje kopieeren met k3b

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Za Mrt 12 01:03:11 CET 2005

On Saturday 12 March 2005 00:39, Harold Knibbe wrote:
> [...]

grep er eens in op hdd (of hdc) je hebt er nu een hoop bagger van fd0 bij
laten staan, dat is je flopje volgens mij.

[...]

> Goed om trouwens te vertellen dat van de hardeschijf op een cdtje
> branden geen problemen geeft. Dat had ik natuurlijk meteen moeten
> vertellen sorry !!!

Heb je wel alle benodigde tools die k3b verwacht. ergens in de settings kan je
dat controleren. voor andere dingen heeft k3b soms andere tools nodig.

k3b is niet meer dan een (erg) handige interface over allerlei tools die een
(of meer) taak(en) hebben. je kan hetzelfde bereiken van de commandline, k3b
wil je meestal ook nog wel vertellen welke commando's hij heeft gebruikt.

Wordt het niet eens tijd om te upgraden? 9.3 is of komt binnenkort uit.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl