[linux] Re: een error met een cdtje kopieeren met k3b

Za Mrt 12 12:11:02 CET 2005

On Sat, 12 Mar 2005, Robert M. Stockmann wrote:

> Wat een flauwekul zeg. Ik had inderdaad ook dit soort meldingen en ongein
> met SuSE 9.1 geloof ik dat het was. Op de zelfde bak heb ik Mandrake
> geinstalleerd, en gebruik ik OSS DVD software om vanaf de commandline _ONLY_
> te branden. Daarna geen enkel probleem meer.

Dat jij brakke software had betekend nog niet dat een ander daar last van
heeft. Deze reactie zal ik maar als niet relevante oprisping af doen.

Maar vanwege het te hoge 'handen af dat is van yast' gehalte kan ik niet
door 1 deur met SuSE. Gisteren helaas weer moeten constateren bij een
klant.

Hugo.