[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Mrt 16 21:28:48 CET 2005

Folkert van Heusden wrote:

>Ah, nee, dat kan niet: je kunt, zo heb ik ergens gelezen, zien dat er
>getampered is met een afbeelding door bijv. ruis/signaal verhoudingen te
>controleren van verschillende plaatsen van de afbeelding.

Dat zal lastig en niet eenduidig zijn. En anders print ik die paspoort scan
uit, schrijf op dat vel papier een email adres en scan dat geheel weer in.

>CIA?
>Beetje paranoia? :-)

Je weet nooit waar rare Amerikaanse sektes invloed hebben. En aangezien
ik een nogal hooglopend meningsverschil heb met een van die clubs...
(zie http://www.xs4all.nl/~johanw/CoS/index.html).

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html