[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing - nieuw idee!

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Mrt 17 21:27:08 CET 2005

Folkert van Heusden wrote:

> Giro 3272877, maareh als jij vanaf een Duitse rekening mij 'n cent gaat
> overmaken, gaat me dat niet grof centen kosten?

Nnnneeee... volgens mij gaat dat /hem/ grof centen kosten. Zoals
banken omgaan met boekingen naar het buitenland - ik heb al eerder
een lans gebroken voor het ophangen van een paar bankdirecteuren...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI