[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing - nieuw idee!

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Mrt 17 21:47:38 CET 2005

On Thursday 17 March 2005 21:39, Folkert van Heusden wrote:

> Hmmm ok, wel logisch eigenlijk.
>
> Maar heeft iemand wat af te fakkelen over dit bank-als-ttp idee? Ik
> denk dat het wel perfect is.

Het komt een heel eind, en ik zie er zo gauw geen grote gaten in. In principe
kan ik natuurlijk nog steeds een Gerritse omkopen, maar die heb je niet voor
het opscheppen... (ik niet, tenminste). Bovendien zijn Gerritses niet
omkoopbaar, althans niet voor bedragen die ik me kan veroorloven ;-)

Nou, er is nog e1n klein gaatje: ik heb mijn girorekening al zo'n veertig
jaar, en destijds waren de regels voor het aanvragen nog niet zo strikt als
nu...

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11