[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing

Za Mrt 19 19:49:34 CET 2005

On Sat, 19 Mar 2005, Robert M. Stockmann wrote:

> Wat een rare discussie hier zeg. Wie zegt mij dat die knakker aan de
> telefoon (of email) wel van VeriSign is? Wie heeft er eigenlijk wel
> eens een pilsje gedronken met de directeur van VeriSign?  Waarom
> zou ik zomaar een kopie paspoort aan VeriSign geven, of aan andere
> figuren ?
>
> Alles wat je die gasten geeft, 'verkopen' ze weer door als 'valuable
> actionable information' aan clubs als ChoicePoint. Als ik zaken doe wil
> ik eerst rl weten met wie.

Ik heb helaas moeten constateren dat Verisign informatie die niet op de
whois servers stond maar wel in de domain registratie heeft verkocht aan
spammers.

Ik heb dan ook geen vertrouwen meer in de integriteit van Verisign.

Hugo.