[linux] nfs beperking op < 4GB?

folkert op vanheusden.com folkert op vanheusden.com
Ma Mrt 28 00:07:39 CEST 2005

Weet iemand of NFS een beperking heeft van dat files < 4GB moeten zijn?
Ik krijg steeds I/O errors als ik een ls -l van een dir met files > 4GB
doe. En ook diezelfde I/O errors als ik zo'n grote file probeer te
catten.
Ene kernel is 2.4.26 en de andere 2.6.11.

Folkert van Heusden

Auto te koop! Zie: http://www.vanheusden.com/daihatsu.php
Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden!
|UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)|
|a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See    |
|http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature list. |