[linux] Re: Zijn er zaterdag mensen met kennis van WiFi?

Do Mrt 31 18:48:23 CEST 2005

On Thu, Mar 31, 2005 at 06:32:57PM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Ik heb WiFi geinstalleerd. Werkt op zich goed, op een paar kleinigheden
> na. Zo moet ik mijn PMCIA-kaart er pas instoppen nadat mijn systeem is
> opgestart. Anders wordt hij niet gezien.
> Zijn er zaterdag mensen die hun licht hierover kunnen laten schijnen?
> Dan neem ik mijn AP en notebook mee.

kwifimanager ziet 'm hier niet als ik 'm al ingestoken heb voor het
booten. maar wireless werkt op zich wel.

ik heb, zeker met wifi soms het idee dat sommige kaarten (PCMCIA/PCCARD)
zich moeten 'settlen' voordat een nieuw command gestuurd wordt.

--
http://www.linux-it.nl