[linux] Re: USB stick onder kernel 2.0.38

Ma mei 2 09:51:46 CEST 2005

On Mon, 2 May 2005, Johan Wevers wrote:

> Daar ben ik mee bezig. Maar het zou leuk zijn als het op mijn oude systeem
> ook werkte.

> De kernelsource van 2.0.38 heb ik op 30-8-1999 gedownload.

Tja. Je kan natuurlijk proberen of om er niet een distro bakker was die
rond die tijd een backport gedaan heeft. Maar je hebt je handen volgens
mij al vol aan je UUCP gepruts.

Als je om nog een mission impossible zit te wachten dan mag je een
stabiele windows 98 kernel maken ;-)

Hugo.