[linux] Re: SuSE 9.2 Menu start: geinstalleerde programma's worden niet toegevoegd

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma mei 2 17:11:26 CEST 2005

On Monday 02 May 2005 17:03, Ulrich wrote:

> Voor de volledigheid moet ik nog toevoegen, dat dat menu niet volledig leeg
> is. Een aantal programma's staat in dat menu. Voor zover ik het kan
> beoordelen, zijn dat de programma's die ik tijdens de installatie van SuSE
> heb meegeïnstalleerd

Je zou eens kunnen kijken wat een rpm doet die volgens jouw wel een menu entry
zou moeten opleveren. Dus met rpm --magic-incatation pakket kijken welke
files er bij horen. Bij mijn weten had freedesktop.org daar een standaardje
over gemaakt waar je een .desktop file moet pleuren om een menu entry tr
krijgen.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra