[linux] Maf python issue

Wo mei 4 13:49:37 CEST 2005

Hoi,

Voor de digitale videorecorder (PVR) mar ik gebruik van een tv_grab script
van Paul. (http://visualization.tudelft.nl/~paul/grabber/)

Nu werkt de --quiet optie niet correct. Want ik krijg nog steeds uitvoer
als:

10: Home and away  [cached]
14: Star academy  [cached]
2: The fresh prince of Bel-Air  [cached]
7: The fresh prince of Bel-Air  [cached]

Ik ben geen Python expert en zowel ik als de maker (Paul) zien niet waarom
het niet stil blijft. Dat wil zeggen. Hij kan het niet reproduceren.
Maar ik hier wel. Kan het afhankelijk zijn van de python versie?

Het enige stukje waar ik mij vragen bij heb is:

def get_descriptions(programs, program_cache=None, quiet=0):
    """
    Given a list of programs, from get_channel)
    retrieve program information
    """

Wordt hier niet een functie gemaakt waar variabeles in gezet worden?

Als iemand er wat zinnigs over kan zeggen dan hoor ik het graag.

Hugo.