[linux] Re: Suse 9.3 en LaTeX???

Do mei 5 17:14:24 CEST 2005

On Thu, May 05, 2005 at 05:08:25PM +0200, Hans Paijmans wrote:
> en nu blijkt dat LaTeX niet is meege"installeerd. Dus probeer ik
> e.e.a. remote te installeren met behulp van de ftp-server. Nu
> (b)lijkt LaTeX nergens op die server te vinden te zijn. Wat nou?
> Er zitten minstens twee studenten op te wachten, en ik was niet
> van plan voor maandag naar Tilburg te rijden...
>
> Wie weet waar ik de Latex-rpm voor Suse 9.3 kan vinden?

het command 'pin' vertelt je waar de file(s) op de DVD/CD staat. scp de
hele mikmak en installeren.

nog handiger is het om de iso van je set nere te mikken op je systeem en
te mounten zodra je 'm nodig hebt; kan je met yast altijd elke file van
dvd er op prakken en kan de DVD in de kluis blijven...

--
http://www.linux-it.nl