[linux] Re: SCSI CD brander hotpluggen

Do mei 5 21:29:43 CEST 2005

On Thu, May 05, 2005 at 09:10:45PM +0200, Johan Wevers wrote:
> BTW, is het op Slackware 10.0 eenvoudig om te upgraden naar een 2.6 kernel?
> Zo ja, waar moet ik dan rekening mee houden?

elke ancient 2.4 naar 2.6 is wat lastig om te bouwen. in de kernel
documentation tree staat wat je allemaal (alleen voor de kernel) mag
gaan aanpassen. het is wel te doen hoor, daar niet van. maar niet voor
de "faint of heart" zeg maar.

10.1 heeft in /testing een 2.6.x kernel staan.

ik zie trouwens dat 10.0 released was op 23 jun 2004. ik zit me een
beetje af te vragen waarom je zo in het verleden blijft hangen met al
die spullen... uucp, nu weer slack 10, oude kernel.... kweenie..

--
http://www.linux-it.nl