[linux] Videofragment afspelen

Jan van Lanen jvlanen op xs4all.nl
Zo mei 8 13:23:14 CEST 2005

Beste mensen,

indien ik een film- of video fragment van bv nu.nl,
omroep.nl (uitzending gemist), telegraaf.nl of nieuws.nl
etc. wil afspelen begint mijn suse 9.1 altijd te zeuren over
de plugin application/x-mplayer2 en stelt voor dat ding te
dowloaden. ALs ik OK klik gebeurt er natuurlijk weer niets.
Onder windows draait het allemaal natuurlijk wel.....
Ik heb er al eerder heel wat tijd in gestoken om dit aan het
draaien te krijgen, het is me nooit  gelukt, en ik ga er ook
niet veel tijd meer aan verknallen als ik niet weet of het
uberhaupt wel kan, dus hierbij mijn zeer algemene vraag: is
het bovenstaande sowieso wel mogelijk of ben je gedwongen om
hiervoor een PC met windows te laten draaien?

Groeten Jan