[linux] Re: smsen

Di mei 10 11:47:11 CEST 2005

On Tue, May 10, 2005 at 12:40:37AM +0200, Johan Wevers wrote:
> Ik meen dat gnokii zoiets kan, via een aangesloten gsm. Of bedoelde
> je meer iets als Diafaan voor windows, dat direct inbelt op een smsc?

Met gnokii kan dat ook ja. ook via een IR port al heb ik dat nooit hier
werkend gezien. Of dat aan de taplop(*) ligt of aan de telefoon, geen idee.
Trouwens, de kabel werkt toch altijd beter.

* fujitsu siemens laptop -- koop ik nooit meer vanwege de windows refund
  policy van dat bedrijf.

--
http://www.linux-it.nl