[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di mei 10 16:20:30 CEST 2005

Op di, 10-05-2005 te 10:47 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:
> mis gaat) en dan is er maar een goede oplossing om de mogelijkheid voor
> ellende te verkleinen en dat is (ook met harde hand ;-) het in een ACL
> onderbrengen van wie wel en niet via SSH mag binnenkomen hier.

Dat doe ik ook. Er kan maar van een extern adres worden ingeloged via
ssh. De rest worden in via hosts.deny geweigerd en gelogged. Maar zoveel
mensen proberen het niet bij mij. Ik ben blijkbaar niet interessant. ;-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>