[linux] Re: sms-client

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo mei 11 22:32:16 CEST 2005

Christiaan Bos wrote:

>Jawel maar dat vangt mijn huistelefoon wel op.

Als dat een toestel is dat smsjes kan ontvangen en versturen heb je geen
probleem. Maar ik heb berichten gelezen van mensen wiens toestel dat niet
kon maar waarvan KPN door gebruik van dit soort software dacht dat ze het
wel konden, en die opeens continue gebeld werden (sms was niet af te leveren
dus werd er teruggebeld en dan alleen maar gebliep hoorden.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html