[linux] Re: apache logs

Do mei 12 13:01:41 CEST 2005

On Thu, 12 May 2005, paai wrote:

> Dat het veertig keer achter elkaar gebeurt... was ik vergeten te zeggen.

Wellicht een brakke browser of proxy. Maar je mist je agent info dus dat
is gissen. En je referrer info is er ook niet want ook dat levert nuttige
informatie op om te zien waarom ze de pagina op halen.

Zonder juiste info kun je niets. Dus zorg voor een complete log (alle
velden) en zorg dat je mensen ook inzage geeft daarin als je iets wilt
weten. (Op de mailinglist dumpen van je logs is niet de meest handige
aanpak.)

Wellicht is de hartstichting bezig hun eigen klandizie te maken?

Hugo.