[linux] Re: Debian Sarge met kernel 2.4.26 en RAID controller

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Za mei 14 22:13:35 CEST 2005

On Sat 14 May 2005, Roeland Th. Jansen wrote:

> als je disk in een aner systeem gezet wordt, gaat je BIOS niet mee....

Precies, dus als je dan een gangbaar aantal heads/sectors gebruikt hebt
(wat uiteindelijk ook in de partitie tabel komt!) dan is de kans groter
dat die andere BIOS er ook wat mee kan (ipv. dat je geconfronteerd wordt
met "LI" terwijl je "LILO" verwacht...).

Paul Slootman