[linux] Re: deskjet not detected onder cups

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Vr mei 20 17:15:34 CEST 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

> dat beide kernsels dezelfde zoniet beter cnfig hebben ? gebruik de
> werkende kernel config eens om de nieuwe kernel te bakken.

Klinkt beter dan het is... de werkende kernel is de distributiekernel, en
in de /usr/src/... directory daarvan kan ik niets vinden dat op .config
lijkt. Afgezien daarvan is de probleem-kernel een gepatchte kernel met
extra opties in de config.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI