[linux] Re: Welke nieuwe browser?

Vr mei 20 19:07:26 CEST 2005

Aldus schreef Roeland Th. Jansen op Fri, May 20, 2005 at 06:05:03PM +0200:

> Dat is nieuw voor me. Weet je het wel zeker ? Je hebt een set dat
> mozilla heet en zowel mail/news/brouwsen kan en een set die bestaat uit
> twee aparte gevallen: firefox en thunderbird.

Ik gebruik geen Thunderbird. Bij het compileren van Firefox kun je een
optie meegeven om de news- en mailreader niet mee te bouwen en ook de
web editor is optioneel. Firefox stamt wel af van Mozilla.

Helaas werk ik met Firefox 0.6 omdat latere versies niet met succes
gecompileerd hebben kunnen worden (SuSE 7.1).

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.