[linux] Re: whatTheHack vanaf 28 juli

Liset lkfv op xs4all.nl
Ma mei 23 22:45:46 CEST 2005

"J." wrote:

> [...]

Het is nog ietsje anders:
de burgemeester heeft bij voorbaat een brief gestuurd aan stichting HAL
dat hem ter ore is gekomen dat men voornemens is ..etc .. en dat bij
voorbaat dus alvast gezegd wordt dat de vergunning, bij aanvraag,
geweigerd zal worden ..
http://www.whatthehack.org/news/boxtelbrief

Ik moet hier even heel hard om lachen .
Beetje windows met wine achtig.
8-P

[L:]
> [J:]
> Ondanks dat ik geen lid ben van de NLLGG klinkt het wel goed.
>
> Iets in de vorm van een handtekening actie of .... ?

De site van whatTheHack meldt het nieuws nu zelf.
http://www.whatthehack.org
Met suggesties van wat we kunnen doen:

Voornamelijk voor publiciteit zorgen door dit onderstaande bericht
te verspreiden
http://www.whatthehack.org/news/persbericht

en verder je kaartje kopen.
(Refunds gegarandeerd wanneer het echt niet door mag gaan).

Ik ga het aan linuxFormat sturen.
Wie stuurt aan computable ?
NRC ? Telegraaf ? linuxMagazine ? Meer ideeen ?

Pontificaal op de homePage van nllgg ?
Ik zet hem dus wel op die van linuxHoorn in ieder geval, zometeen.

Met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl