[linux] Re: cgi-lib error na 'make install' -> nieuwere versie niet te vinden :(

Di mei 24 14:04:53 CEST 2005

Aldus schreef Jelle Boomstra op Tue, May 24, 2005 at 01:45:45PM +0200:
> [...]

Dat wil vast wel helpen.

> Over het algemeen worden zulke standaard headers niet meegeleverd in het
> package. Volgens mij staat deze gewoon ergens in de kernel headers. Heeft Cor
> soms het kernel pakket niet op een standaard plaats geinstalleerd?

Onjuist: deze funkties worden geleverd door de standaard C library en niet
door de kernel. Natuurlijk moet er een 'development' versie van glibc zijn
geinstalleerd.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--