[linux] Re: cgi-lib error na 'make install' -> nieuwere versie niet te vinden :(

Cor Lem builder op cursus.homelinux.org
Di mei 24 23:31:01 CEST 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

> Dat wil vast wel helpen.

> Onjuist: deze funkties worden geleverd door de standaard C library en niet
> door de kernel. Natuurlijk moet er een 'development' versie van glibc zijn
> geinstalleerd.
>
> Met vriendenlijke groet,
>

> Daniel von Asmuth

Wat jullie hier bespreken kan ik globaal volgen, maar ik geloof dat ik
wel wat manuals ed verder ben voor ik t goed toepassen kan.

Ik ga van t weekend aan de puzzel - bedankt voor reacties - Ik ga ze nog
eens goed doorlezen.

Greetz,
Cor