[linux] Re: cgi-lib error na 'make install' -> nieuwere versie niet te vinden :(

Cor Lem builder op cursus.homelinux.org
Do mei 26 20:56:42 CEST 2005

Daniel C. von Asmuth schreef:

> Het woord 'user' wordt hier gebruikt om alle programmeurs aan te ...
[snip verhelderende uitleg]

Van deze en andere reacties veel geleerd, vooral dat ik nog veel leren
(lezen) moet ;)

De globale stappen om t te debuggen zijn me nu duidelijker.

Ik heb nu een iedee hoe ik bij de volgende compileer error makkelijker
iig t stukje code wat de error  oplevert moet kunnen proberen te
isoleren (en de bijbehorende man), wat voor mij al een hele stap vooruit is.

Bedankt allemaal voor de zeer uitgebreide reacties !

Greetz,
Cor