[linux] Re: console screen buffer

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do mei 26 20:09:19 CEST 2005

On Thursday 26 May 2005 21:00, Cor Lem wrote:
> Als je bij uitlogen automatisch een 'clear' doet en je gaat mbv
> '[ALT]+[FX]' naar een andere console en terug is t buffer iig leeg, maar
> of dat is wat je zoekt weet ik niet ...

Dat was wel wat ik (of eigenlijk Erwin) zocht,geloof ik.  De clear werkt
niet(die maakt niet de buffer leeg, alleen het zichbare gedeelte), maar een
andere virtuele console openen met Alt F2 leegt die buffer netjes. Weet niet
hoe je het in je logout script zou moeten krijgen, maar qua handeling is het
goed te doen.
Dank allen voor het zoeken en oplossen.

--
met vriendelijke groeten,