[linux] Re: cups

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Do mei 26 21:22:33 CEST 2005

Op 26-5-05 heeft Harold Knibbe<ha.knibbe op hccnet.nl> het volgende geschreven:
> Beste allemaal,
>
> Ik  kan naar deze website http://localhost:631/printers , maar als ik
> wat wil veranderen dan moet ik h.knibbe en een wachtwoord intypen.
> Dat is echter een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb, en nu ben ik
> mijn wachtwoord vergeten.

Bij mij staat een default installatie (Mandrake) waarbij ik als root
moet inloggen. Je bent blijkbaar al ingelogd op het systeem (anders
kan je niet bij localhost toch?). Met root dan eventueel je wachtwoord
wijzigen. Soms is het handig om eerst in admin mode in te loggen.

Als je toch niet al op het systeem zit dan klotp in ieder geval de
installatie niet vanwege de localhost verwijzing.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman