[linux] Re: Converteren van PDF d.m.v. Gimp

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do mei 26 21:34:31 CEST 2005

Op do, 26-05-2005 te 20:57 +0200, schreef J.:

> Ik weet niet of een combinatie met `-density' `-unit' `-depth' iets voor
> je kan betekenen..

Het zou -density moeten zijn. Als ik hierbij verschillende waardes
gebruik, verandert de bestandsgrote wel, maar bij openen beweerd the
Gimp wel dat het nog steeds 72 DPI is.
Sowieso blijft de kleurverschuiving dezelfde, dus ik doe de conversie
wel met the Gimp. (Moet sowieso editten.)

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>