[linux] Re: cups

Harold Knibbe ha.knibbe op hccnet.nl
Vr mei 27 00:30:32 CEST 2005

Op vr 27-05-2005, om 00:46 schreef Theo v. Werkhoven:
> * Thu, 26 May 2005, ha.knibbe op hccnet.nl:

> Een nieuw password maak je met lppasswd(1)

Bedankt voor je antwoord, maar dit geeft hij als output:

suse:/home/h.knibbe # lppasswd(1)
bash: syntax error near unexpected token `1'

Ook dit werkt niet:

suse:/home/h.knibbe # lppasswd
Enter password:
Enter password again:
lppasswd: user "root" and group "sys" do not exist.
lppasswd: Password file not updated!

--
Met vriendelijke groeten,

Harold Knibbe