[linux] Re: charter

AHendriks op rdw.nl AHendriks op rdw.nl
Vr mei 27 09:13:27 CEST 2005

Het zou heel goed kunnen dat die bestanden inderdaad op een DOS systeem zijn aangemaakt, maar nu heb ik een aantal config bestanden waar het carriage return teken in voor komt, en in 1 bestand komt het niet voor, graag wil het toch toevoegen, al was het alleen om het testen of het wat uit maakt, hoe krijg ik de tekens er bij ?

Arjan