[linux] Re: charter

AHendriks op rdw.nl AHendriks op rdw.nl
Vr mei 27 10:10:35 CEST 2005

Hier krijg ik de er inderdaad weer achter, dank je.

> verder ontgaat me jouw redenering volkomen. ik zou ze er uit
> halen. je hebt een unix systeem, die er hooguit last van zal
> hebben als ze er _wel_ in zitten.

In het bestand dat ik aan het bewerken ben, stonden er nog een aantal
in, na deze verwijderd te hebben, lijkt de util die de config gebruikt
niet goed meer te werken, bij de overige bestanden stond het er namelijk
wel in, ik hoop het hiermee op te lossen, en anders gaan ze er weer
gewoon uit.

> oh, je regelbreedte is stuk.

Ja outlook gaat er niet goed mee om, ik heb hem wat aangepast, hoop dat
het beter is.

Arjan