[linux] Re: charter

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Vr mei 27 10:15:54 CEST 2005

On Friday 27 May 2005 10:10, AHendriks op rdw.nl wrote:
> [...]

Waar je wel even op moet letten is, dat het ^M-"char(ac)ter" niet altijd
zichtbaar is, maar soms wel meedoet. Ik meen me te herinneren dat scripts
opgemaakt in DOS soms om die reden niet werken... en dan krijg je klachten
als: ls command not found? --hoezo? en dat blijkt dan ls^M geweest te zijn.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11